- İşletim Sistemi 64-bit Windows 7 veya 64-bit Windows 10
- İşlemci Intel Core i5-3570k or AMD FX-8310
- Bellek 8 GB
- Ekran Kartı Nvidia GTX 780 3GB or AMD Radeon RX 470
- DirectX DirectX 12
- Depolama 70 GB HDD (SSD tavsiye edilen)
Ürün karşılaştırmaya eklendi
Ürün kategorisi seçmediniz.
Bu e-posta daha önce kullanıldı
Cyberpunk 2077 özelliklerini inceleyin, benzer ürünler ile karşılaştırın ve site site dolaşmadan en uygununu Puuv ile öğrenin. Cyberpunk 2077 Kullanıcı Yorumları, sorun ve şikayetlerine göz atın.
Cyberpunk 2077 ürünü hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıya doğru ilerleyin.
Cyberpunk 2077 Kullanıcı yorumları, Cyberpunk 2077 İncelemesi, Cyberpunk 2077 Fiyatları ve daha fazlasını Puuv ile sizde ürün hakkında tüm detayları hızlıca öğrenin. Cyberpunk 2077 cihazının fiyatlarına ve benzer ürünlere göz atarak satın almak istediğiniz ürün ve rakiplerini anında öğrenin ve karşılaştırın.
“Cyberpunk 2077 sadece bir oyundur!” diyerek sözlerime başlamak istiyorum. Çünkü gördüğüm kadarıyla olayı çok başka yöne çekenler var. Elbette senelerdir geliştirilen bir oyunun bu kadar sorunlu çıkması hafife alınamaz ancak bu durum oyunu kötü, yapımcıları beceriksiz yapmaz.
CD PROJEKT RED bizlere Witcher serisini sunan, o mükemmel hikayeyi evimize kadar getiren bir stüdyo, bunu unutmamak lazım. Şimdi ise ön incelememize geçelim.
Spoiler olmaması açısından senaryoya çok girmek istemiyorum. Ancak atmosferi, oynanışı doya doya yazacağım; bilginiz olsun.
“Göçebe”, “Sokak Çocuğu” ve “Şirketçi” sınıflarından birini seçerek maceraya atılmaya hazırlanıyoruz. Yaptığımız seçimden sonra ise karakterimizi yaratma ekranı karşılıyor bizi. Yüz hatları, saç-sakal, piercing, dövme derken oyuna geçene kadar en az 30 dakikayı burada bırakıyorsunuz. Karakter yaratması detaylı, bu yüzden insan gözüne hoş geleni yapmak istiyor. Ben oyun içerisinde karakterimi “Sokak Çocuğu” sınıfından yarattım. Bu sınıfta sokaklardan gelen zalimliği içimize çekmişiz, acımasız ve korkusuzca yaşamayı öğrenmişiz. Diğer sınıfların da kendi hikayeleri bulunuyor pek tabii.
Her şeyi tamamladıktan sonra ilk gözüme çarpan, detay seviyesi oldu. Bir barda başladım ve barmen benden yardım istiyordu, ancak okuyamadım. Çünkü her yerde bir detay, göz alıcı bir şeyler. “Eyvah!” dedim içimden. Eğer oyun böyle başladıysa sadece gösteriştir, girişi böyledir. Halbuki düşündüğüm gibi olmadı. İlerleyen saatlerde bolca detay, bolca grafik ve bolca hikaye atıldı kucağıma. Ha birde, bolca sorun!
Sakin kalarak güncelleme beklemenizi tavsiye ediyorum. Zira optimizasyon bakımından sorunlu olarak sunuldu bizlere. Daha önceden belirlenen sistem gereksinimleri ile olan uyuşmazlığı insanı çıldırtmaya itiyor adeta. Ultra ayarlarda oynamaya el veren bilgisayarım bana “Orta ayarlarda oyna, canımı sıkma!” diye bağırıyor resmen, hissedebiliyorum. İşte bu yüzden gelecek güncellemeler çok önemli. Düzelmezse, işte o zaman düşünürüz.
Şehir içi oldukça güzel. Yapay zeka kalabalık, detay seviyesi yüksek ve içerik ise dolu. Her bölgede farklı bir aktivite, olay yaşanıyor. Yani şehir canlı duruyor. Cyberpunk 2077 tanıtım videolarında olduğu gibi. Ve bu benim acayip hoşuma gitti. Şehir dışı ise yine farklı içeriklerle, etkileşimler ile doldurulmuş.
Araç kontrolü de tahmin ettiğimden daha başarılı çıktı. Araçların kendilerine has bir ağırlıkları var, dönüşler ve frenler tam yerinde. Daha önce izlediğim kadarıyla içi boş teneke kullanırız gibi kafamda kurmuştum. Ayrıca kendi aracımızın olması, dilediğiniz zaman başka bir aracı gasp edip kullanabilmeniz, işte Grand Theft Auto hayranları için muazzam detaylar…
Yazımın sonlarına doğru gelirken en çok üstünde durmak istediğim şey oynanış. Karakter yetenek ağacı yeterince detaylı. Envanter sistemi ve eşya çeşitliliği de keza öyle. Bunların üstünde çok fazla durmak istemiyorum, ileride detaylıca incelenecekler nasıl olsa. Dövüş mekaniklerini ise yakın dövüş ve çatışma olarak ikiye ayırıp inceleyeceğim.
Açıkçası ben yumruk yumruğa giriştiğimiz kavgalardan pek haz alamadım, bana tatmin edici gelmedi. Vuruş hissiyatı biraz zayıf kalıyor. Yumruk atarken veya savunma pozisyonuna geçerken karşınızdaki düşman çok donuk ve mekanik hareket ediyor. Hangi hareketi ne zaman yapacağını tahmin etmeniz zor olmuyor böylelikle. Bir de oyun başı antrenmanlarında bizlere yüksek seviye düşmanların zorlayıcı olabileceği öğretilmişti ancak oyun içinde (Yakın dövüş odaklı konuşuyorum, unutmayınız.) bunu hissetmiyorsunuz bile. Kendim defalarca denedim, test ettim.
Vay arkadaş, vuruş hissiyatın ne güzel senin öyle ya. Çatışma esnasında kendinizi oyunun kralı gibi hissetmenizi sağlayan bir vuruş hissiyatı var. Tabancanın farklı, tüfeğin veya pompalının farklı hissiyatlara sahip olması aşırı detaycı düşünmenin eserlerinden sadece biri. Ben çok beğendim, tahmin ettiğimden daha başarılı buldum.